Tuesday, December 22, 2009

هاستا مانانا

Demo2

هاستا مانانا

معرض الكتاب 2010

قريبا

19 comments:

candy said...

مبروووووووك :)

Anonymous said...

إذا فهذا هو سر هاستا منانا ؟؟

أحمد زكريا

Oss said...

مبرووووووووووووووووووووك
:D

أنا كده شكلى هاروح المعرض بعد ما كنت هاجيب كتابين من مكتبة الشروق وخلاص

حكم الثانوية العامة

المهم
دار نشر إيه؟؟
عايزين معلومات أكتر

Oss said...

خبر مش جديد
أو ممكن تقول مكرر

واحد اسمه ضياء الدين محمد سرق البوست بتاعك عن أكتر 20 فيلم مثير للجدل
ونشره فى موقع فى الفن

http://www.filfan.com/News.asp?newsid=14164

وكل اللى عمله إنه حذف 10 أفلام من العشرين

أنا كتبت تعليق فى الكلمتين دول على الموقع
أشك إنه هيتنشر


أنا حاسس يا دكتور إنك اليوم اللى مابتتسرقش فيه بقى نادر

Michel Hanna said...

كاندي: الله يبارك فيك :)

Michel Hanna said...

أحمد زكريا: هو ده السر!

Michel Hanna said...

أوس: الله يبارك فيك
بعثت لهم إيميل في قسم الاقتراحات والشكاوي
مش العارف الواحد يبطل كتابة علشان ما يتسرقش ولا يعمل إيه بس

ألف شكر على اهتمامك

Anonymous said...

يوم ما لقيت كتابك "الجانب المظلم من القمر" بدور على فلوس عشان ادفع مفيش .. رحت الاي تي ام وسحبت ورقه بميه .. هاه .. مفيش فكه .. الف على المحلات والبنزينات عشان تفك لي مفيش .. وهوب دخل وقت العصر والمكتبه قالتلي مع السلامه يا ابلــــه تعالي يوم تاني واليوم التاني قالي النسخه اتباعت وكانت الاخيره

هو مش نحس اكيد ..بس هدعي اني اعرف اجيبه:))

مكذبش د احمد خالد توفيق لما قال انك " أكثر كاتب يتعرض للسرقة على شبكة الإنترنت" .. بعد كدا اعمل محضر :P

هآله

sultan989 said...

مبروك مقدما دكتور ميشيل
سؤال هل لعنوان الكتاب صلة بمقولة تيمون الشهيرة هاكونا ماتاتا؟

السؤال الأهم هو أين أجد كتبك في السعودية؟

Michel Hanna said...

هالة: نسختك عندي
ابعتي لي ع الإيميل وأنا ابعتهالك

Michel Hanna said...

سلطان: الله يبارك فيك يا يسدي
لا مالهاش علاقة خالص

بالنسبة للسعودية مش عارف إذا كان هيتوزع هناك ولا لأ
عموما أسأل الناشر وأقول

Oss said...

اعذرنى يا دكتور

"
هالة: نسختك عندي
ابعتي لي ع الإيميل وأنا ابعتهالك
"

PDF ??

Michel Hanna said...

أوس: لا يا أوس ، ورقي!

Oss said...

:S
أصل بجد يا دكتور حرام
أم وزارة الثقافة اللى مش ملايمانا على الكتاب
والله أنا دخت عليه فى المعرض اللى فات
وسألت عليه كتير مش لاقيته
يا ريت تقول لنا لو هينزل المعرض الجاى
ولو مانزلش حاول تنشره على البلوج

وبرضه هاسانا ماتاتا مش واضح دار النشر بتاعته

Oss said...

آه
وهى دار ليلى هتنزل عالم كلينيكس تانى فى المعرض ده

عشان أنا كنت جبت نسخة وأهديتها لحد -بعد ما حفظته- على أساس إنى ممكن ألاقيه فى فيرجين وأجيبه تانى بس مش لاقيته هناك
:S

Michel Hanna said...

أوس: الكتاب تبع دار ليلى برضه
وعالم كلينيكس هيكون موجود في المعرض الجاي
وعلى فكرة هو موجود في مكتبة ديوان
بالنسبة لوزارة الثقافة أنا نفسي كنت عايز نسخ ومش عارف أجيب لأنهم بيرموا الكتب في مخزن في القليوبية وبتندفن هناك إلى الأبد
أنا فقدت الأمل في الكتاب ده

ميشيل مجد said...

مبروك يا دكتور ميشيل وبالتوفيق

Michel Hanna said...

الله يبارك فيك يا مشمش

^ H@fSS@^ said...

كل سنة و انت طيب
و الف مبروك الكتاب
يا رب الاقيه في المعرض الكتاب عندي هنا